Friday, April 26, 2013

Black And Light, And Water Lilies!











shirt - forever 21 | trouser - asos | belt - top ten | flats - zara | bag- from berlin
חולצה - פוראבר 21 | מכנסיים - אסוס | חגורה - טופ טן | נעליים - זארה | תיק - מברלין

אחרי הקאמבק החורפי המטורף שהגיח פתאום (אשכרה חזרתי לכובע צמר!!), לא יכולתי שלא לנצל יום יפה עם מזג אוויר מושלם שכזה להסתובב בחוץ, לכתת רגליים ברחובות תל אביב ולנקות את הראש.
למרות האשליה שנוצרת לא מדובר באוברול, אלא במכנסיים וחולצה, והחותמת הסופית - החגורה המתכתית שמשדרגת מראות פלאים!
זו הפעם הראשונה שרכשתי מכנסיים באינטרנט, בשונה מעשרות שמלות/חולצות/חצאיות ואקססוריז למיניהם, משום שמכנסיים זה עסק מסובך שמחייב מדידה.. אבל לא כשמדובר במתכון מוצלח כמו המכנס הזה (שאגב, כבר יש לי בעוד כמה וריאציות, למקרה שתהיתם).. :)


אגב, רציתי לספר לכם על מותג תכשיטים מקסים שגיליתי של המעצבת GILAT
אי אפשר שלא לאהוב את העיצוב הייחודי בשימוש בבדים ותחרות כמרכז התכשיט, שעשוי בצורה יפהפייה מגולדפילד. 
את התמונות למטה אני צילמתי, ובעמוד הפייסבוק שלה אפשר לראות עוד הרבה דוגמאות (באמת יש אין סוף).
הם נמצאים ביריד של נחלת בנימין בכל יום שלישי ושישי (9:00-17:00) קרוב לכניסה הראשית.







סופ"ש קסום וחג שמח :)
xo
Sheer

30 comments:

  1. נהנה לראות אותך עושה את מה שאת אוהבת, המשך יום מקסים (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה דניאל! סופ"ש נהדר לך!!

      Delete
  2. לוק ממש שיקי אהבתי ממש
    וגם את הצעיף ההורס!!!!
    איפה זה צולם???

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה אסיה! צולם בגן מאיר בתל אביב :)

      Delete
  3. את הורסת אותי כל פעם מחדש!!! אירופה שיק.. מתה על השחור (והמכנסיים את צודקת.. הם לגמרי מתכון מנצח) עם המטפחת מהנעליים המנומרות!

    את יפיפייה אמיתית עם חוש טעם משובח!

    נשיקות אחותי ואחלה שבוע..

    http://rosdays.blogspot.co.il/

    ReplyDelete
    Replies
    1. רוזיטה מקסימה!! תודה!
      שיהיה לך שבוע נפלא כמוך :)

      Delete
  4. Anonymous29/4/13 15:20

    אאוטפיט מוצלח, בעיניי אולי אפילו הכי מוצלח מבין כולם עד עכשיו!
    ממש אהבתי את החולצה והמכנסיים והשילוב ביניהם שיוצר אשליה של אוברול מחמיא :)
    הנעליים (שדווקא לי כן הסתדרו בטוטאל לוק הזה) יפיפיות וגם הצעיף/מטפחת.
    החגורה בהחט שדרגה את הלוק ולקחה אותה צעד אחד קדימה :)
    השרשראות של המעצבת מיוחדות ומהממות, אם אני לא טועה את עונדת אחת מהן בתמונות שלמעלה, לא?
    שיהיה שבוע טוב! ♥
    ניצן מהבלוג בוטיק
    http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=825045

    ReplyDelete
    Replies
    1. כן גם עליי הוא אחד האהובים :)
      השרשרת שאני עונדת בתמונות לפניכן זו שרשרת זהב של סבתא שלי, אני כמעט לא מורידה ממני.
      תודה מתוקה ושבוע מקסים!

      Delete
  5. לוק מקסים!!
    אני תמיד חוזרת לטוטאל לוק שחור כשאין לי השראה או חשק למשהו אחר
    ואני פשוט מאוהבת בחגורה!

    מוזמנת לבקר בבלוג,
    Très Jolie fashion blog
    like Très Jolie on Facebook


    ReplyDelete
    Replies
    1. יש בזה משהו, למרות שגם טוטאלוק שחור יכול לעורר השראה.. שחור תמיד יראה טוב!
      כמה רציתי כזו ובסוף מצאתי אותה במקרה מתחת לאף :)

      Delete
  6. אאוטפיט מקסים!
    למרות שאני פחות מתחברת לשחור-מלא ויותר לאאוטפיטים בהירים וצבעוניים , ממש אהבתי את השילוב של המכנס עם החגורה הזהובה והנעליים שיושבות בול!:)
    http://gameofglam.blogspot.co.il/

    ReplyDelete
    Replies
    1. נבר סיי נבר :)
      שמחה שאהבת! תמיד אוהבת להיות יוצאת מן הכלל ;)

      Delete
  7. מושלממתתתתת!!!!
    שיררררר כל פוסט מופצץ בטירוף את בין הבלוגרים הישראלים שאניי הכי אוהב♥
    lovee youuu♥♥

    new post on my blog:)
    http://bfshion.blogspot.co.il/

    ReplyDelete
    Replies
    1. בנייי תודה מתוק!!! כיף לי!

      Delete
  8. Wow your pictures are awesome , you look fantastic and the photos are amazing !!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much! i'm glad you think so.
      nice to meet you :)

      Delete
  9. שירוש התמונות מדהימות! מעריצה אותך!
    ♥♥♥
    Myfworld.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. מאיוש יא מגניבה אחת! תודה!!
      שבוע טוב :)

      Delete
  10. אהבתי את השילוב... הצעיף משגע

    ReplyDelete
  11. איפהה אתתת?!?!?יאללה לחזור!התגעגעתיי♥

    ReplyDelete
  12. פוסט מאוד יפה! שחור הוא אהוב עליי במיוחד לאחרונה!
    Oceanwind Blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה! כן הרבה פעמים זה בא בתקופות, אף פעם לא מאכזב..

      Delete
  13. איזה אאוטפיט הורס!! אני בדיוק חשבתי לעצמי(לפני שקראתי,כי קודם כל צריך לראות ואז לקרוא)איך אני אוהבת לראות בנות ששמות אוברול וזה עליהן נראה מדהים(א-ת)!! והפלא ופלא זה לא אוברול בכלל, אבל לגמרי שיחקת אותה זה נראה מעולה עלייך!
    נשיקות
    ויאללה מחכה לפוסט חדש כבר:]

    ReplyDelete
    Replies
    1. וואו תודה רבה! :) באמת מרגיש מחמיא ללבוש את זה, שמחה שאת חושבת כך! :)
      שבוע טוב מותק

      Delete
  14. לא זה אין לתאר... יש אותך ביותר מעוררת השראה?
    מה זה הלוקים המהממים האלה??
    ואיך את מצליחה לפתוח את הארון ולדעת שהדברים האלה ספציפית ישתלבו כל כך יפה???
    את מדהימה מדהימה מדהימה!
    :)
    שיר

    ReplyDelete
    Replies
    1. מילים גדולות אמרת כאן, תודה רבה רבה לך :))

      Delete
  15. אוקיי אז ככה
    פתאום נזכרתי בך חחח כן ממש ככה
    כי חשבתי איזה בלוגריות ישראליות מעניינות יש ואז רפירפתי צלי בתיקיות ומצאתי תמונה אחת שלך והבלוג שלך כבר לא היה אצלי במועדפים כי הפסקת לעדכן ואז נשמה טובה לימדה אותי איך לחפש אנשים בגוגל באמצעות תמונה וככה עשיתי
    והגעתי לבלוג הקודם שהביא אותי לפה ... ארוך? חחחח
    בקיצור נחמד לראות לוקים חדשים שלך כאן
    את חייבת לחזור לעדכן
    הבלוגספירה הישראלית קוראת לך!

    ReplyDelete
    Replies
    1. וואו!
      קודם כל את חייבת ללמד אותי איך עושים את זה, אני שנים שואלת את עצמי הם יש בעולם אפשרות לחפש בן אדם לפי תמונה.. אז בבקשה תסבירי לי :)
      ובאמת ריגשת אותי, תודה!
      מקווה לחזור לעדכן בקרוב..
      שנה טובה :)

      Delete