Monday, March 11, 2013

strips, bows, leo, crystals










שאריות של חורף במזג אוויר הפכפך שכזה.. חודש מרץ ידוע בחסור ההחלטיות העונתית שלו. יום אחד מעיל, יום אחד שרוול קצר. אני חושבת שבתקופות כאלה מה שהכי מוזר לי בעין משום מה זה לראות למשל זוג חברות, כשאחת נועלת מגפיים והשנייה כפכפים.
האאוטפיט הנ"ל צולם בימים מעט קרירים יותר, לפני שהקיץ החליט להראות סימני גיחה. אבל מי אני שאתנגד? קיץ בוא! מחכים לך! רק תשתדל לעשות זאת בהדרגה בבקשה, ולא לצלות אותנו בבת אחת כאילו מישהו שיחק עם כפתור המעלות בתנור וחיכה לראות אם יתפוצץ משהו.
אני טיפוס של עניין, משחק וצבע, מיקס אף פעם לא הרתיע אותי, כל עוד המראה המתקבל נעים בעין, ושומר על הקריצה הייחודית שלו בלי שהיא תשתלט עליו.

coat - Primark | sweater"Hamashbir Latzarhan" | skirt - ebay | shoes + necklace - Zara |
  bag - bought in Berlin+oversize bow taken from an old bag.

אה, וסלחו לי שלא פתחתי באיזו הקדמה על מי אני ומה זה הבלוג הזה.. מיותר לא? פשוט נראה לי הרבה יותר לגיטימי וענייני פשוט להתחיל ישר עם פוסט רגיל, בלי דרמות מיותרות. היה לי בלוג באתר ישראבלוג בימי התיכון, כך שאומנם התחלתי מחדש, אבל מבחינת התחושה זה סוג של המשך משופר.
אז בכל זאת, נעים להכיר :)

,xoxo
sheer שיר

21 comments:

  1. את מהממת והאוטפיט מקסים!!
    בהצלחה בבלוג!:)

    ReplyDelete
  2. ואווו כיףףף!!סופסוף משהו ברמה אחרת קשה למצוא בלוגרים ישראלים ברמה טובה כזו!!חסר לך ולא נשמור על קשר וכמובן בהצלחה בבלוג!♥
    http://www.facebook.com/#!/BennyBenjaminBriga

    ReplyDelete
    Replies
    1. היי איזה כיף לשמוע (לקרוא) שזה מה שאתה חושב! תודה רבה!

      Delete
  3. Anonymous11/3/13 22:43

    התגעגענו אלייך שירקי סטייל :)
    בהצלחה בכל אתר שבו תהיי <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ריגשת אותי :) תודה! מעכשיו תמצאי אותי פה..

      Delete
  4. Anonymous12/3/13 16:38

    מהממם! איפה צילמת את זה? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ברעננה ליד הבית, די על הרחוב הראשי.. כן, אנשים בהו

      Delete
  5. את פשוט מדהימה! :)

    http://laceandchiffonblog.blogspot.co.il/

    ReplyDelete
  6. ברוכים הבאים ובהצלחה בבלוג מחודש:]
    את מהממת!!
    ומוזמנת לבקר גם :-*

    ReplyDelete
  7. תודה לך :) מבקרת כמובן

    ReplyDelete
  8. i love this entire look but especially the pattern tights :)
    brooke @ what2wear

    ReplyDelete
  9. מהממת!! איזה כיף שחזרת עם בלוג חדש :)
    ועם תספורת קצרה מתמיד!
    אהבתי את האאוטפיט מאוד, השרשרת כל כך מוסיפה! היא מהקולקצייה האחרונה?
    מחכה לפוסט הבא!♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה מותק!
      חח לא צריך להגזים, קצוות נו..
      השרשרת נקנתה בסייל האחרון. התלהבתי ממנה מתחילת הקולקצייה ובסוף קניתי אותה בפחות מחצי מחיר :)

      Delete
  10. קודם כל בהצלחה בדרך החדשה :)
    האאוטפיט ממש מהמם והכי אהבתי את השרשרת ! ואת השיער המיוחד הזה ! ;)
    תודה על התגובה ואת מוזמנת להמשיך לבקר gameofglam.blogspot.co.il

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה רבה!
      בטח, תמיד שמחה לגלות עוד בלוגים מישראל :)

      Delete
  11. לוק הורס והתמונות ממש יפות בהצלחה לך !!!
    ממש אהבתי

    http://topblog111.blogspot.co.il/

    ReplyDelete